Ως είθισται, συνοδεύει το νέο άλμπουμ των PANX ROMANA, αλλά κυκλοφορεί και μόνο του -χωρίς αντίτιμο- το πιο πρόσφατο τεύχος του Κίτρινου Τύπου. Όπως όλες μας, έχει κι αυτό αλλάξει πολύ απ’ όταν πρωτοκυκλοφόρησε, πριν 27 χρόνια. Δεν είναι πια κίτρινος, αλλα πολύχρωμος. Δεν είναι πια φτιαγμένος στο χέρι, αλλά με εργαλεία της σημερινής εποχής και γραφιστική επιμέλεια. Είναι μπόλικα μεγαλύτερος και μπόλικα νοσταλγικός, μπόλικα γυαλισμένος. Ο Κίτρινος Τύπος δανείζεται μπόλικα αλλα ξέρει να μοιράζεται εξίσου καλά, δηλώνοντας ξεκάθαρα ότι, “το παρόν έργο είναι ελεύθερο εταιριών πνευματικής ιδιοκτησίας”. Με κύριο θέμα το μεταναστευτικό ζήτημα, ημερολόγιο του Φρανκ από την Ειδομένη, άρθρα για την εκμετάλευση των ζώων και για το κίνημα για την απελευθέρωσή τους, αναφορές σε άλλα πρότζεκτ των PANX, και όπως συνηθίζεται, οι στίχοι των τραγουδιών του άλμπουμ.
υγ.
ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ! Περιέχει κακό, τζιζ κακό, αναδημοσιευμένο κείμενο για τις εκτρώσεις, την αντισύλληψη, και άλλα πολλά, γραμμένο μάλιστα από ένα αγέννητο παιδί! Θα μου πείτε, βέβαια, ‘Μα πως να μην είναι κακό αφού αυτό που το ‘χει γράψει δεν έχει πάει ακόμα σχολειό’.
Η Παλλαϊκή Διεθνής προτρέπει όλες τις λαϊκές συνελεύσεις να οργανώσουν το κάψιμο του Κίντρινου Τύπου σε κάθε γειτονία!
Στο όνομα της ενότητας κάνουμε υποχωρήσεις, οκ!
Στο όνομα της ιστορικότητας δείχνουμε σεβασμό κάνοντας υποχωρήσεις, οκ!
Στο όνομα της αδελφικότητας ξανακάνουμε υποχωρήσεις, οκ!
Μα για όνομα! Όσο εμείς υποχωρούμε τόσο θα βγαίνουν και απαράδεκτες απόψεις προς τα εμπρός…
Όπως το κείμενο του κίτρινου τύπου, με υπογραφή “εγώ το αγέννητο παιδί”, ενάντια στις εκτρώσεις… Είναι δυνατόν να περνάνε στα ψηλά τέτοια απαράδεκτα κείμενα..? Είναι αδύνατον να παραβλέπουμε την σκοταδιστική, πατριαρχική και αντιφεμινιστική ρητορική και επιχειρηματολογία του. .? Πόσο μάλλον όταν σήμερα αυτή ξεπερνά τους θρησκευτικούς φονταμενταλισμούς (όλων των ειδών και αποχρώσεων) και ταυτίζεται με φασιστικές απόψεις και πολιτικές (βλ. Πολωνία, Ρωσία, Τουρκία, ΗΠΑ, κοκ). Και, εκτός των άλλων, καταλήγει στο ν’ απαγορεύει το αναφαίρετο δικαίωμα κάθε γυναίκας στην αυτοδιάθεση του σώματος της.
Αίσχος και ντροπή και στους συγγραφείς και στους αναπαραγωγούς αυτού του απαράδεκτου κειμένου..!
Καλά δε λέει και κάτι τόσο τρομερό το εν λόγω άρθρο. Στην τελική αυτό που θέλει να περάσει είναι πως ένας ζωντανός οργανισμός έχει δικαιώματα και το ότι κάτι πάει στραβά με την ενημέρωση για την αντισύλληψη. Το ότι 1 στα 4 έβηφα κορίτσια κάνει έκτρωση, δεν είναι γιορτή αυτοδιάθεσης του σώματος. Είναι κάτι που απλά πάει πολύ στραβά.
Το απαράδεκτο του όλου πράγματος συνοψίζεται στην τελευταία φράση του κειμένου που λέει πως:”είναι ξεκάθαρο ότι η ανθρώπινη ζωή ξεκινά με την σύλληψη”…
Αν αποδεχόμαστε αυτή τη θέση είναι σα να κλείνουμε το μάτι στην απαγόρευση των εκτρώσεων και σε όλο τον πατριαρχικό συφερτό που την υποστηρίζει -κατηγορώντας τις γυναίκες φυσικά… Τόσο απλά! Οπότε παρακαλώ μην απαντάτε σ’ εμένα (δεν σκοπεύω να επιμείνω άλλωστε), αν θέλετε απαντήστε στην εν λόγω θέση… Που κάνει επίσης να φαίνεται τραγικό το ότι “1 στα 4 έβηφα κορίτσια κάνει έκτρωση” (βάση ποιάς έρευνας άραγε;) “αθωώνοντας” π.χ 4 στα 4 έφηβα αγόρια που μπορεί να κάνουν σεξ χωρίς προφυλακτικό…
ΥΓ Ευχαριστώ το fanzines.gr και τον συγγραφέα της παρουσίασης για τη δημοσίευση της κριτικής μου άποψης. Καλή συνέχεια..!
“[…]σύμφωνα με έρευνα του Αρεταίειου Νοσοκομείου ένα στα τέσσερα κορίτσια ηλικίας 14 έως 17 ετών έχει κάνει έκτρωση, και οι μισές έφηβες που κάνουν έκτρωση δεν έχουν ενημερώσει ούτε τη μητέρα τους.”
Αν η ανθρώπινη ζωή δεν ξεκινά με τη σύλληψη, πότε ξεκινά; Μήπως από την 13η εβδομάδα κύησης, το χρονικό όριο δηλ. απο το οποίο κι έπειτα νομικά απαγορεύεται η έκτρωση (στην περίπτωση που δεν συντρέχουν λόγοι υγείας); Προφανώς μ ενδιαφέρει η δική σου γνώμη μιας και η δική σου θέση μου φαίνεται περίεργη. Θα συνιστούσα να ενημερωθείς για τα στάδια ανάπτυξης του εμβρύου για να δεις πραγματικά το τι αφαιρείται σε μια άμβλωση. Επίσης ενδιαφέρον θα είχε να αναφέρεις πότε εν τέλει ξεκινά η ανθρώπινη ζωή.
ΥΓ (1): Για να δούμε ποιοι μας λένε τι και ποιοι συντάσσονται μαζί τους (δώστε όμως βάση & στην υπογραφή):
«…Η σύλληψη του ανθρώπου νοείται ορθόδοξα, ως συνέχεια της δημιουργίας του πρώτου ανθρώπου από τον Θεό… Το έμβρυο – άνθρωπος φιλοξενείται στο σώμα της μητέρας με τη χάρη του Θεού. Είναι ολόκληρη ζωή μέσα σε μια άλλη ζωή… Η εμβρυοκτονία (…) νοείται ως αμαρτία, αστοχία, δηλαδή του ανθρώπου, που εμποδίζει ή και ματαιώνει την πορεία του προς τη Θέωση… Επίσης, από πλευράς Ορθοδοξίας, η άμβλωση (…) συνδέεται άμεσα με τον εγωισμό και τον ατομισμό που θυσιάζει την ξένη ζωή, για να διασφαλίσει τα θεωρούμενα ως δικαιώματα της σημερινής ατομοκρατίας, π.χ. της ηδονικής απόλαυσης και της απόρριψης κάθε ευθύνης. Να γιατί η Εκκλησία μας, ως έν Χριστώ κοινωνία, θεωρεί την άμβλωση ως αντικοινωνική συμπεριφορά και ενέργεια… Δεν μπορεί η άμβλωση να θεμελιωθεί χριστιανικά, ορθόδοξα. Για την Ορθοδοξία θα είναι η άμβλωση πάντα βίαιη και αποτρόπαιη αφαίρεση ζωής…«
Αποσπάσματα από το άρθρο «Ορθοδοξία και Αμβλώσεις»
της Βαρβάρας Καλογεροπούλου-Μεταλληνού,
Δρος Θεολογίας -Φιλολόγου,
Προέδρου του Συλλόγου Προστασίας Αγέννητου Παιδιού
Δεν θεωρώ καθόλου περίεργο να έχω κοινές απόψεις με κάποια άτομα διαφορετικής φιλοσοφίας ζωής. Βέβαια κοινές απόψεις μπορούν κάλλιστα να έχουν εντελώς διαφορετική βάση και αυτό είναι που έχει σημασία.
Από τη μία δε δίνεις συγκεκριμένες απαντησεις, από την άλλη πας να κάνεις μια παραπλανητική σύγκριση. Το αν κάτι είναι σωστό ή λάθος, ηθικό ή ανήθικο, νόμιμο ή παράνομο, αμαρτία ή όχι, είναι διαφορετικά πραγματα μεταξύ τους κι εσύ πας να ερμηνεύσεις ως όμοια.
Ένα έμβρυο 6 εβδομάδων έχει μια καρδιά που χτυπά. Όταν φτάσεις να την ακούσεις κάποια στιγμή στη ζωή σου, θα θελα να σε δω να υποστηρίζεις πως αυτό που άκουσες δεν ανήκει σε κάτι που έχει ζωή.
ΥΓ (2): Προς Τζιχαντιστάς Οσιομάρτυρες Σταυροφόρους Φρανκιστές Σόνυ και ντε Κορλεονίνους και λοιπούς Μισογύνιδες:
Αν εσύ έχεις βρει τον δρόμο σου και τον εαυτό σου, με ‘γεια σου και χαρά σου και μπράβο! Άσε όμως τους άλλους ήσυχους στις αναζητήσεις τους, δεν χρειάζονται κατήχηση. Και όταν με το καλό και με τον κρίνο μείνεις έγκυος, αναλογήσου όσο θες επί του θέματος και πράξε όπως σε φωτίσει ο θεός σου! Μέχρι τότε όμως ας αφήσουμε τις γυναίκες να αποφασίζουν οι ίδιες για τη ζωή τους. Και αν πραγματικά θέλουμε ως κοινωνία να περιορίσουμε τον αριθμό των αμβλώσεων ας δώσουμε βάση στην σωστή ενημέρωση περί σεξουαλικότητας και αντισύλληψης (κάτι που δεν κάνει το εν λόγω κείμενο). Και ας αναλάβουμε επιτέλους και οι άντρες τις ευθύνες μας, γιατί στον πραγματικό κόσμο κανένα ωάριο δεν γονιμοποιείται από μόνο του.
Είναι σοβαρή υπόθεση το να φέρεις ένα παίδι στον κόσμο και δεν μπορεί αυτή η επιλογή να είναι θέμα επιπολαιότητας / ατυχήματος / τύψεων / ενοχών / εκβιασμών. Δεν είναι δυνατόν να γεννοβολάμε σαν τα ζώα και να παρατάμε τα παιδιά στην τύχη τους λες και είμαστε στις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Και αν μια γυναίκα νοιώθει ότι δεν μπορεί να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της μητρότητας και ότι θα μεγαλώσει ένα δυστυχισμένο πλάσμα, τότε έχει δικαίωμα και στην διακοπή κυήσεως..! Γνωρίζοντας ότι πάντα για την ίδια είναι μια δυσάρεστη διαδικασία. Και δεν θα την γεμίζουν και με επιπλέον ενοχές διάφοροι πιστοί και ηθικολόγοι. Ούτε θα οπισθοχωρήσουμε στην εποχή της απαγόρευσης του προγαμιαίου σεξ και της παρθενίας και στην εποχή της άμβλωσης με τα ματζούνια και τις κρεμάστρες ρούχων. Ούτε φυσικά θα επιβραβεύσουμε τους βιαστές με τους καρπούς της σεξιστικής απανθρωπιάς τους, γιατί δήθεν η έκτρωση είναι φόνος ..!
Μάλλον οι παρωπίδες και οι προκαταλήψεις σου δεν σε αφήνουν να δεις κι άλλες παραμέτρους. Προφανώς και οι εκτρώσεις είναι μονόδρομος σε αρκετές περιπτώσεις, αλλά το ποσοστό των κοριτσιών/γυναικών που κάνουν έκτρωση δεν δικαιολογείται όταν υπάρχουν τόσοι μέθοδοι αντισύλληψης και δη όταν δε ζούμε 100 χρόνια πριν.
Αν θες υποστήριζε πως η έκτρωση δεν είναι φόνος. Με γεια σου με χαρά σου κι εσένα. Όταν το βράδυ πας για σουβλάκια, μπορείς να υποστηρίξεις πως το γουρούνι έζησε μια ονειρεμένη ζωή στη φάρμα και πέθανε από γηρατειά. Όταν χρησιμοποιήσεις το χ καταναλωτικό αγαθό πίστευε πως στο Μπανγκλαντες που κατασκευάστηκε έγινε κάτω από πρότυπες εργασιακές συνθήκες. Η άγνοια φίλε μου σώζει και σίγουρα το έχεις εντρυφήσει. Όταν μια γυναίκα κάνει έκτρωση φυσικά και θα χρειαστεί το παραμύθι και όχι τις τύψεις. Ο γονείς, ο γκομενάκος κι ο γιατρός θα της πουν αυτό που θέλει να ακούσει, γιατί όντως ένα ανεπιθύμητο παιδί αλλάζει τη ζωή καποιου/ας. Αλλά όχι να είναι το παραμύθι η πραγματικότητα, επειδή αυτό βολεύει στον προγραμματισμό που έχεις κάνει για τη ζωή σου.
Το άρθρο των panx όντως δε μιλά για μεθόδους αντισύλληψης, αλλά είναι μια κριτική πάνω στις εκτρώσεις. Τι στο διάολο, κάνουν κριτική πάνω σε κάτι που η ελευθεριακή κουλτούρα έχει λύσει; Ρε συ, γιατί κρατάς ακόμα για την πάρτη σου την απάντηση του πότε αρχίζει η ανθρώπινη ζωή, αφού εδώ και δεκαετίες είναι κάτι ξεκάθαρο για την κουλτούρα σου; Θα σου πω εγώ να σε βγάλω από τη δύσκολη θέση. Επειδή ότι δε βλέπεις, απλά δεν υπάρχει.
ΥΓ (3) -και τελευταίο, προς fanzinistt@s:
Λυπάμαι για την “κατάχρηση” του χώρου, δυστυχώς νόμιζα κάποια πράγματα ως αυτονόητα… Όπως ότι σεξισμός, μισογυνισμός, σκοταδισμός κλπ δεν έχουν χώρο στις σελίδες μας και στην κουλτούρα μας γενικότερα… Και δεν πίστευα ότι θα χρειαστεί να μακρυγορούμε τόσο για ζητήματα που η ελευθεριακή κουλτούρα έχει λύσει εδώ και δεκαετίες…
Το παλικάρι παραπάνω τα λέει πολύ σωστά. Σε κάθε συναυλία ο Φρανκ περισσότερο κύρηγμα είναι παρά τραγούδι. Άσε που πήρε τ αυτί μου ότι χριστιανοφέρνει εντελώς κι ετσι εξηγούνται ολα. Τρέχα γύρευε τι θα συμβαίνει σήμερα στο ναό του εμπορικού θεάματος Κύτταρο που όλη αυτή η αίρεση των panx δίνει και καλά φόρο τιμής στα αποκαίδια τους clash. Ζώα όρθια. Πάνε ακούνε το κύρηγμα και παίρνουν και το φυλλάδιο για να τα εμπεδώσουν σπίτι. Σε λίγο βλέπω και εθελοντές της αίρεσης να το μοιράζουν έξω απ το μηχανουργείο και να πέφτει πολύ φάπα.
Είναι κι ο άλλος που γράφει “είναι πολύχρωμος, είναι γυαλισμένος”. Ρε συ έντυπο είναι, όχι doc martens. Μοκο για τις εκτρώσεις και τα άλλα χριστιανικά. Άντε, αναμένουμε συντομα και παρουσίαση Η Ζωή Του Παιδιού που πλέον είναι το πιο υπερunderground περιοδικό. Διανομή χέρι με χέρι το παίρναμε παλιά από τη θεολόγο, χαχα!
Λαμπρό σε λένε κατ’ ευφημισμό, μπεεεε; Φάπες; Για σπατουλάρισμα νομίζω θα ‘σαι ότι πρέπει.