Στα τέλη της δεκαετίας του ’70, Άγγλοι οπαδοί ξεκίνησαν να εκδίδουν fanzines, στα οποία εξέφραζαν τις απόψεις τους σχετικά με τα τεκταινόμενα της ομάδας και της εξέδρας τους. Τη δεκαετία του ’80, τα φανζίν γνώρισαν μεγάλη άνθηση και έτσι κάθε σύνδεσμος ή οπαδικό γκρουπ εξέδιδε και από ένα.
Αυτήν την παράδοση ακολουθεί και η Αυτόνομη Ζώνη, μια συλλογικότητα οπαδών του Παναιτωλικού που εναντιώνεται στο ρατσισμό, την καταστολή και την εμπορευματοποίηση του σύγχρονου ποδοσφαίρου. Το έντυπο αποτελεί το μέσον για να αναφερθούν σε ζητήματα που αφορούν την ομάδα τους, τις σχέσεις τους με τη διοίκηση και τους άλλους οπαδούς,τις εκδρομές και την οργάνωση της εξέδρας, τη θέση της πολιτικής στον αθλητισμό.
Πέρα από τα καθαρά γηπεδικά, όμως, σε κάθε τεύχος υπάρχουν άρθρα για τη μουσική και τον κινηματογράφο. Στο τελευταίο 8ο τεύχος, η dub και hip-hop σκηνή έχουν την τιμητική τους, ενώ στα κινηματογραφικά θα βρείτε μια κριτική της ιταλικής ταινίας A.C.A.B.
Διανομή
Στην κατάληψη Αpertus, στη Ραδιουργία, στους συνδέσμους του Παναιτωλικού, με ταχυδρομικές αποστολές, χέρι με χέρι και, φυσικά, στο γήπεδο του Παναιτωλικού.
Ραδιόφωνο
Η ραδιοφωνική εκπομπή των παιδιών στο Ραδιουργία 88 fm.
*Κάποια από τα παιδιά που εκδίδουν το έντυπο συμμετείχαν και στο μουσικό φανζίν High Frequencies.
** Εδώ, ένα ενδιαφέρον άρθρο από το πρώτο τεύχος σχετικά με τα έντυπα δρόμου του Αγρινίου.