Καλλιτεχνικό φανζίν/συρραφή έργων (φωτογραφίες, κολλάζ, κ.α.) ενός πλήθους δημιουργών. H επιμέλεια της έκδοσης βαραίνει τον HOPE EPOH, ο οποίος έγινε γνωστός από τις αφίσες του που εμφανίστηκαν αρχικά στην περιοχή του Μεταξουργείου. Ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του πρώτου τεύχους, το Δεκέμβρη του 2010, διοργανώθηκε έκθεση με τα πρωτότυπα έργα στην KVNSTHALLE ΛTHENA.
Κι επειδή ένα χαρακτηριστικό της ιστοσελίδας είναι η διατύπωση της -υποκειμενικής- γνώμης μας, θα ‘θελα να προσθέσω πως το ασπρόμαυρο της έκδοσης αδικεί τα -αδιάφορα έως μέτρια- έργα. Για τα 9 ευρώ βέβαια με τα οποία τιμάται το τρέχον τεύχος, η δουλεία που έγινε είναι επιεικώς κοροϊδίστικη. Αυτή η έκδοση αποτελεί έναν πολύ κακό κατάλογο έκθεσης.
Μάλλον για πρώτη φορά θα προτρέψω όποιον ενδιαφέρεται για το συγκεκριμένο έντυπο, να περιηγηθεί στα links που παρατίθενται εδώ παρά να το ξεφυλλίσει.
Tο πολύ αστείο της υπόθεσης είναι πως στον προαναφερθέν χώρο, αυτός ο πολύ κακός κατάλογος έκθεσης (μην λέμε ονόματα· ουδείς λόγος για τσάμπα διαφήμιση) “προσφέρονταν” με “προτεινόμενη συνεισφορά” 10€. Δεν θα κολλήσω στα αδιάφορα έως μέτρια έργα, τον λόγο για τον οποίο δεν μπήκα καν τον πειρασμό να πάρω το Mountain αποδίδοντας μηδενική συνεισφορά. Σ’ αυτό που κολλάω όμως είναι στο ό,τι όσο κι αν αποκαλείς έναν ελέφαντα πεταλούδα, πάντα ελέφαντας θα ‘ναι. Συνεπώς, ένας κατάλογος έκθεσης δεν είναι και ποτέ δεν θα είναι φανζίν.
Το zine έκανε την έκθεση ή η έκθεση το zine? Σε αντιστοιχία με το αυγό και την κότα, χαχα! Τα comments είναι ανοιχτά για να μας διαφωτίσουν οι υπεύθυνοι καλλιτέχνες.
Πάντα κατά το αυγό, η ABSOLUT έκανε την έκθεση, και δεν νομίζω πως θα ‘ταν υπερβολή να πούμε ό,τι και το “ζιν” η ABSOLUT το έκανε κι αυτό …γιατί δεν νομίζω πως τόσος κόσμος θα ‘σκαγε δεκάρικα γι’ αυτό το πράμα αν δεν είχε πρώτα κατεβάσει κάμποσες βότκες στο τσαμπέ. Ρε Γιώργο, δεν την ψάχνεις λίγο μήπως καταφέρει και το fanzines.gr καμιά χορηγία, άντε κανά καφάσι μπουκάλια;